lördag 25 juli 2015

Mer kantareller!

  det kryllar av kantareller nu mina kantarellfynd 2015 har kantarellerna kommit än?  det kryllar av kantareller nu mina kantarellfynd 2015 har 
Vi plockade kantareller igen! Våra grannar hängde med och vi drog på långutflykt. Det blev flera liter denna gång.  svampsida sida om svamp site om svamp svampinformation är det här en kantarell vad är det för svampkantarellerna kommit än? 2015 svamp i skogen, hitta svamp, hur hittar man svamp, var finns det kantareller?, stockholm, jämtland, norrland, skåne, värmland massor
När vi rensade dem, separerade vi små och stora i olika skålar. Jag ville nämligen ha en skål med bara små eftersom de kommer att bli en fantastisk visuell upplevelse att kunna se hela formen i maten när de väl används. Tänk minikantareller i en risotto. Vad vackert va? massor med kantareller tidiga i år kantareller stora nog att plocka ut och plockasvampar i örebro, skåne uppsala göteborg stockholm 2015 svamp huddinge närke jämtland eskilstuna
  idag hittade jag kantareller nu finns det massor med kantareller stora kantareller  giftig svamp, hur vet man om den är ätlig, hur vet man  kant
Här ser ni alla minstingar. I förvällt tillstånd blev de ca 1 cm stora. Gulligt som fan.idag hittade jag kantareller nu finns det massor med kantareller stora kantareller värt att plocka hur mycket har ni hittat.  svamphund hur tränar man sin hund, är det en kantarell, är det farligt att äta, giftiga svampar,  hur vet man att det är en kantarell, karljohan flugsvamp, giftig lätta att känna igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar