tisdag 14 juli 2015

Henrik följde mitt råd

Butterbox, smörbox, smörförvaring, smørboks, Le Creuset gratis, rabattkod, kupongkod, Pillivuyt
Min älskade läser min blogg. Vad jag inte visste var att han har lyssnat på mitt tips om att samla till grejer helt gratis.
Igår kom han hem med en kul överraskning som han hade hämtat ut på posten. Han har nämligen samlat ihop till en smörask från franska Pillivuyt och en pytte-minigryta från Le Creuset som är till för kryddsmör eller flingsalt. De kostar trots allt 549:- resp 149:- styck i butik.
yougov, samla poäng, superpresentkort, eva solo, fatboy, Georg Jensen, undersökningar, poäng, gratis
 Caribbean, le creuset, pillivuyt
Oerhört fina tycker jag! Den lilla grytan är bara 6 cm i diameter. Gulligaste man har sett. Asken rymmer ett helt smörpaket skulle jag tro.
prisjämförelse, billigt, bästa pris, le creuset, billigare, prisjakt, billigaste le creuset, outlet, 

Jämför med en snusdosa. Jag känner bara <3...
minigryta 45 ml 6 cm 10 cm

Tack älskling för att du har samlat till så fina grejer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar