torsdag 26 december 2013

Julafton!


Det blev lite paket på julafton faktiskt! Trodde tomten hade bojkottat oss men det visade sig vara osann info.


Sedan blev det finbesök! <3 Kolla den underbara lilla smokingen.


Karln min var så nöjd med att få hålla lilla bebben.


Bebben fick se sin första Kalle.


Sen var han helt utmattad av intrycken och somnade bredvid Darth.


Igår var vi på julmiddag hos våra underbara grannar. Åt den godaste sås till kalkonen som jag nånsin kan minnas att jag har ätit.
Idag har vi målat om walk-in closeten. Väggar och tak. I helgen ska vi börja trycka in förvaring.


Några gamla Elfa-grejer ska återanvändas och en massa nytt måste köpas.
Ni kommer härnäst få blogguppdateringar ang walk-in. Jag ska visa vilka julklappar jag fick också men idag orkar jag inte fota något mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar