fredag 13 december 2013

Ja jävlar...


Gymmet har ju flyttats som ni vet. Däremot blev det här gåbandet över.
Försöker komma fram till om jag behöver det och kan komma på en plats för det eller om den ska ges bort. Kanske lotta ut den i bloggen?
Ja, vi får se. First things first.


Jag är kanonsjuk. Febrig och överdjävlig. Tycker brutalt synd om mig själv och har inte orkat eller kunnat blogga.
Men nu passade jag på att fota lite när jag hade varit på toaletten. Reser mig liksom inte ur sängen utom när det är totalkris.
All denna space fick vi alltså över i vardagsrummet efter att gymmet flyttades.
Vår plan är att ha en väggavskiljare där kartongerna står i form av ett akvarium från golv till tak.
Allt jag gör nu i min sjuka sängliggande fas är att googla bläckfiskar.
Jag vill verkligen ha bläckfisksakvarium men möts ständigt av de facto att de lever väldigt korta liv. Typ ett år bara.
Trist!
Om ni vet mer än mig och har eller har haft bläckfisk så skriv gärna om det till mig.


Dörren leder till vårt sovrum.


Dessa kartonger innehåller vårt nya köksbord men jag har varit för dålig som sagt för att orka montera upp det. Men det kommer. Håll utkik för det är sinnesrubbat snyggt!


Även walk-in closeten står stilla. Idag var elektrikerna här och färdigställde så vi har faktiskt inte kunnat göra något tills de var klara.


En annan grej dök också upp. Henrik svalde hypen med årets julklapp och köpte en råsaftcentrifug. Jag tror att det är en mycket onödig sak som kommer ta plats och reta vansinne på mig men, men... Han är mycket envis, min karl. His way or the highway.


Och i morgon ska vi till min väns lilla babys dop. Elliot ska få döpas till Elliot. Här ligger hans present och pockar.
Hoppas bara jag tillfrisknar lite tills dess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar