onsdag 28 augusti 2013

Lite om idag


Fick min fina kryddspruta/marinadpensel idag i finaste chockrosa!


Beställde kort därefter även dessa fina grytlappar i silikon i form av en gapande ko. 3 pack. Jättegulliga.


Såhär ser de ut. Perfekt som stekpannor och kastruller, De borde komma snart de också.


I morse skulle städerskan komma så jag passade på och drog iväg för att plocka svamp.

Dagens skörd blev:
Sandsopp
Brunsopp
Och några Karl-Johan
Tyvärr var 30-40% av allt angripet (fast det inte såg ut så) och fick slängas. Resten ligger på tork i svamptorken nu. Måste ju fylla på lagret av svamp så det här är bara början.

Sedan var jag och hälsade på min kompis och hennes underbara baby som jag är upp över öronen förälskad i. Har aldrig blivit så kär i ett barn någonsin. Jag älskar honom så mycket att jag inte vill göra annat än att hålla i honom och pussa honom. <3



4 kommentarer:

  1. hoppas på att få beställt en sån spruta med. har faktiskt kommit upp i hela 625 poäng :-P kossorna va söta :-)

    SvaraRadera
  2. ja fast vill ju att det går ännu fortare :-P bara för att jag ska få beställa nåt :-) hihi..är ju med i några fler såna sidor men denna är ju överlägset snabbast att få poäng på :-)

    SvaraRadera
  3. Ja, man beställer minst en grej eller ett presentkort i månaden. Man vill alltid att det ska gå fortare :D

    SvaraRadera