måndag 12 augusti 2013

Det är julafton här hemma!


Idag kom mina fantastiska bakformar från Zalando som jag skrev om i ett tidigare inlägg.
De där mini petit four-formarna är ju to die for.
Bokstavsformar för choklad.
Mustaschgubbar för is.
Treplans-tårtform.
Te-set i blomform.
När jag hade hämtat paketet var jag bara tvungen att gå till Cervera för att kolla om de hade fått in nytt på REA'n. Det hade de. Köpte dessa urcoola tallrikar där. Eva Solo. 70%'s REA!
Tog en sväng förbi Indiska och köpte de fina röda ljusen. Sen kunde jag inte bära mer och gick hem.



Här är det fina te-setet. Alltså jag döööör!

4 kommentarer:

  1. Tjusigt! Det är kul att fynda :) Btw, jag har "installerat" den där fågelburen. Tog sin tid.. men jag bjuder på bilder i bloggen under ikväll/imorn. /Kraffs87

    SvaraRadera
  2. Tack, tack söta människa! Åh så trevligt! Jag håller utkik!

    SvaraRadera
  3. oh den formen ska jag minsann kolla efter på väla :) eller via nätet :)

    SvaraRadera
  4. Nätet köpte jag den. Men kolla efter rabbatkoderna jag också la upp.

    SvaraRadera