fredag 31 maj 2013

Vill till IKEA!

Sen jag köpte den där Groupon-kupongen på IKEA för 250:- där man får 500:- att handla för, har jag velat åka dit. Verkligen synd att det bara var en kupong per hushåll...
träningsset, mjukisoverall, ittala kosta boda smycken voluspa, doftljus, clarins, decleor, make up store
(Passa på att köpa den. Det gäller i 3 dagar till!)
Jag kollar deras hemsida och drömmer mig bort om hur det kan se ut här hemma. Fått lite fnatt på fyrkantiga vaser. Vill odla med synligt rotsystem. Tänk vad snyggt att kunna se rötterna genom glaset.
 De har så många fyrkantiga vaser. Jag tänker köpa hela Rektangel-serien.
Det här är min favorit eftersom den är så bred. Jag tänker på att när man tröttnar på att ha den som vas, kan man ju stapla några såna på bredden och ha som snygga glasfack för räkningar och viktiga papper.
Samma med den här höga. Liggande blir den liksom ett fack för folie, plastfilm och bakplåtspapper. Hur fint som helst!
Sedan har jag också spanat in dessa skitsnygga plåtlådor. Älskar dem! Älskar färgen. Vilken fröjd att ha dessa som tvättpulverlådor i badrummet!
prenumerera med premie, gåvor, gåva, 3 nr, 4 nr, hudprodukter, voluspa, av hudvård, smink, knivar
Och sist men inte minst. Hur snyggt är inte det här glasfatet/skålen? Jag är så kär!
Fint det vore att fylla den med gröna frukter som äpplen och vindruvor.
Eller ha en massa parfymer och lyxtvålar i badrummet.
Varför inte en massa feta blockljus?
Eller, eller, eller....
prenumerera med premie, gåvor, gåva, 3 nr, 4 nr, hudprodukter, voluspa, av hudvård, smink, knivar
...Hahahaaa!
Jag måste sluta dyrka enskilda föremål! träningsset, mjukisoverall, ittala kosta boda smycken voluspa, doftljus, clarins, decleor, make up store

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar