fredag 22 mars 2013

Fixa en arbetshörna







































Som ni säkert har förstått, har vi brist på plats hemma.
Men jag har bott här i 12 år och har aldrig låtit det störa mig. Det gäller att vara uppfinningsrik.
samla poäng plocka ut prylar bästa siten byt poäng mot saker belönas väl många poäng fina saker
Det här är en pyttevägg i köket som jag har byggt om till arbetshörna.
Som ni kan se är även min iPad upphängd för att vara nära till hands. Det fina iPadfodralet är från BaooBaoo.
gör det själv DIY gratis saker undersökningar bra belöning måna poäng värva hämta belönas
Allt möblemang som klaffbord, anteckningstavla och ramp för att nypa upp idéer och "kom ihåg"-lappar är från IKEA. Klaffbordet har jag själv målat vitt.


Allt jag akut behöver finns nära till hands. Som mini-tripod för små stilleben. Tuschpennor för att anteckna något jag inte vill glömma på tavlan. Markörpennor. Post-it lappar. Det otroligt fina orangea tidnings och pappersstället i metall.

(Om ni gillar tidningsstället, posta era e-mailadresser nedan, så skickar jag en länk till en fantastisk site där du själv kan samla poäng och plocka ut fina märkes-heminredningsprylar, parfymer som Burberry, handdukar etc. som belöning. Det går snabbt att samla poäng och de byter ständigt ut sitt sortiment mot nya, moderna varor. Jag postar givetvis inte era adresser utan tar bort dem efter att jag har skickat länken till er.)

Det blir ju ofta att jag äter lunch här också.
Salt och peppar-kar på hjul är från Menu.
3:an är en ljusstake från H&M Home.
Anna G, vinöppnaren i klänning är från Alessi



Och här, på en annan pyttevägg i köket, hänger två stolar som jag kan veckla ut så fort jag behöver jobba med något vid bordet. Perfekt lösning för trångbodda.
Även de är från IKEA.

Här är en fin och stor balle (Vem kan tacka nej till det?) som tack till er för att ni följer min blogg och uppskattar att den inte riktigt är som...
superpresentkort superpresentkort superpresentkort superpresentkort presentkortstorget
superpresentkort poäng samla poäng byt mot varor presentkort tjäna poäng gratisgrejer helt gratis
...andra bloggar.
samla poäng gratis premier prenumerationer prenumerationsgåva 3 nr för med premie + premie
 stelton alessi menu eva solo georg jensen dammsugare skål skålar quack premier med prenumera
tion köp prenumerera gratis få gratis gratisgrejer prover produkter prova gratis massor med gratis
Kökshandduken är från Fazer.

3 kommentarer: