torsdag 28 februari 2013

Welcome to the dark side


Nu ska här skrivas. Jag jobbar helst kväll/natt. inredningstips inredningsblogg DIY 
Som bekant, bland de som har läst mina böcker, är det mörka historier. 
Nattsvarta. inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
Jag mår illa och kräks-svarta. 
In i det innersta mörkret och den onda tanken vi alla har inom oss-svarta.
Svart helt enkelt. inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
Det kräver sin miljö och stämning för att komma in i. (Eller inte... men det är kul att överdriva och lattja med sin omgivning för känslans skull.) inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsbl

Min nya kungliga skinnfåtölj. IKEA "Älvros" inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
Grymt bra fotpall i skinn med förvaringsutrymme inuti. "Puff" Trademaxinredningstips inredningsblogg DIY 
Filt med döskallar. Gåva från min käre far. Mest troligt från ÖBinredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 


Jag funderar på en scen där det finns svampar.
Ätbara svampar är jag lite av en expert på vid det här laget men det är de andra jag ska studera lite om.

Till hands finns Antonio Carluccios, Complete Mushroom Book som är om svampinfo samt en kokbok. Rekommenderas för den som är lite av en mykolog, eller vill bli. Adlibris inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
En svart anteckingsbok. Dekorima som inte heter Dekorima längre utan Kreatima.
Penna Design For Home inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
Markörpennor från Macma inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
Kaffe (bäcksvart). Kopp från City Gross. Har allihopa från 1-9 och alla i olika färger. Ljuvligt snygga!
Ljus för stämning samt en absolut nödvändighet för att kunna se när man antecknar... Duuh! Från Voluspa och H&M Home inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY inredningstips inredningsblogg DIY 
Och proviant i form av skumblommor. Märke: okänt. Smak: gott.


I fåtöljen som kudde och kompanjon. Den mörkaste av dem alla. Darth Vader mjukisdjur.
Jobbar just nu med mig i egenskap av kudde.
författare manusförfattare scriptwriter script manuscript att bli författare hur man blir författare

Hej då, vi ses på The Dark Side. skriva författa en författare författarinnan författarinna jag är författare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar